Jak skutecznie reklamować swoje usługi i produkty lokalnie?
Wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że działając na rynku lokalnym są powszechnie znani
Postępująca digitalizacja powoduje, że jesteśmy atakowani wieloma komunikatami reklamowymi w internecie. Nie warto jednak zapominać o innych sposobach, które pozwalają na dotarcie do potencjalnego klienta.
W sieci jesteśmy atakowani naprawdę wieloma komunikatami reklamowymi. Remarketing, pop-upy – to zaledwie ułamek sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w internecie. Warto jednak przy tym zachować otwartość i gotowość do promowania się także w formie zewnętrznej.
W opozycji do wyskakujących reklam w internecie, które użytkownicy powoli zaczynają ignorować, ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu poza domem, zainwestowanie w rozwiązania w postaci reklam umieszczonych w miejscach publicznych i komfercyjnych, wydaje się w obecnych czasach naprawdę intratną propozycją.
Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu. Dotyczy to nie tylko ich najbliższej okolicy- równie istotne są także np. ekrany znajdujące się np. w pobliżu schodów ruchomych. Pozwalają zwrócić uwagę klientów, którzy akurat przez chwilę nie są rozpraszani innymi bodźcami.
Wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że działając na rynku lokalnym są powszechnie znani
Postępująca digitalizacja powoduje, że jesteśmy atakowani wieloma komunikatami reklamowymi w internecie. Nie
Dobrym miejscami do reklamowania są na przykład poczekalnie w salonach fryzjerskich. Warto
© 2024 Gutenburg Media. All Rights Reserved.