Zwracaj oraz podtrzymuj uwagę dzięki reklamie zewnętrznej

Ludzie wykazują większą sympatię do czegoś, na co są bardziej narażeni.”

-Robert Zajonc

 Obecnie liczne media, stają się stopniowo nieuchwytne dla mobilnych klientów. Reklama zewnętrza (ang. Outdoor advertising „OA”) zapewnia skuteczne podejście, które pozwala reklamodawcom przyciągnąć i utrzymać uwagę konsumentów

Ponieważ konsumenci co raz spędzają co raz więcej czasu poza domem, reklama zewnętrzna jest najwydajniejszą platformą, która dostarcza reklamodawcom komunikat zwrotny oraz umożliwia interakcję między marką, a konsumentem. Cyfrowe media niosą za sobą dużą zaletę wielokrotnego wyświetlania (ze stosunkowo dużą częstotliwością), ludzie mają tendencję do preferowania czegoś, z czym są bardziej zapoznani.

Ludzie doświadczają

Reklama zewnętrzna umożliwia także empiryczne zaangażowanie. Poprzez doświadczenia wizualne, emocjonalne i fizyczne, klient zwiększa świadomość i znajomość z marką oraz wzmacnią z nią swoje więzi emocjonalne.

Reklama zewnętrzna zachęca klientów do budowania relacji z marką, produktami.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

More