https://cdn.pixabay.com/photo/2016/11/19/13/22/advertisement-1839246_960_720.jpg

Gdzie umieszczać reklamy stacjonarne? Sprawdź!

Reklama internetowa towarzyszy nam niemal na każdym kroku – podczas wyszukiwania w Google (w postaci Google Ads), czy w ramach remarketingu lub reklam sponsorowanych na Facebooku. Nie umniejsza to jednak reklamie stacjonarnej. Poniżej kilka wskazówek, gdzie warto ją umieszczać!

  1. Dworce to trafne miejsce na umieszczenie reklamy stacjonarnej
  2. Wykorzystaj bezczynność pasażerów na swoją korzyść!
  3. Urzędy, domy kultury i inne obiekty użyteczności publicznej to pozostałe propozycje dla reklam stacjonarnych
  4. Powierz swoją reklamę specjalistom!

Dworce to trafne miejsce na umieszczenie reklamy stacjonarnej

Najbardziej wartościowe miejsca z punktu widzenia potencjalnych reklamodawców to takie, w których można zdobyć uwagę dużego odsetka osób. Warto zatem rozważyć dworce – osoby, które tam przebywają są nierzadko zmuszone do długiego oczekiwania na przyjazd pociągu czy autobusu. Takie wyczekiwanie na rozpoczęcie podróży może być czynnikiem sprzyjającym natknięciu się na stacjonarną reklamę, a w efekcie – na wzbudzenie zainteresowania.

Wykorzystaj bezczynność pasażerów na swoją korzyść!

Przemieszczanie się środkami lokomocji może sprzyjać nadrabianiu tych aktywności, na które brakuje czasu w codziennej rutynie (czytanie, przeglądnie social mediów itp.). Opłacalnym krokiem może być ulokowanie reklamy w takich środkach komunikacji jak autobus, tramwaj czy metro – zdobycie chwili uwagi w miejscu, w którym pasażerowie będą przebywać przez dłuższy czas może być opłacalne i wywołać zainteresowanie Twoją ofertą.

Urzędy, domy kultury to pozostałe propozycje dla reklam stacjonarnych

Kolejny punkt na Twojej liście powinny stanowić inne miejsca, w których z założenia codziennie jest wiele osób. Urzędy, centra kultury czy inne obiekty użyteczności publicznej to doskonałe lokalizacje – nie tylko z uwagi na ruch, ale i dużą rotację osób. Dzięki temu zdecydowanie zwiększa się nie tylko liczebność potencjalnych odbiorców, ale ich jakość. Takie duże zróżnicowanie (zarówno pod kątem wieku, płci czy innych cech) tylko zwiększają skuteczność takiej stacjonarnej reklamy.

Powierz swoją reklamę specjalistom!

Powyższe propozycje stanowią ułamek spośród możliwości skutecznego ulokowania reklamy w formie stacjonarnej.

Odpowiedni dobór lokalizacji może przyczynić się do zwiększonego zaangażowania grupy docelowej, a w konsekwencji – do większego zainteresowania ofertą i wzrostem sprzedaży.

Szukasz sposobów na dotarcie z propozycją swojej firmy do szerokiego grona odbiorców? Zgłoś się do nas – pomożemy Ci dobrać najlepsze metody promocji!