
Jak zwiększyć rozpoznawalność marki? Sprawdź dlaczego warto skorzystać z telebimów!
Reklama w obecnych czasach to podstawa. Pozwala ona rozpowszechnić swój produkt lub usługę na dużą skalę i tym samym pozyskać nowych, cennych klientów. Warto więc podejść do niej w pełni profesjonalnie i odpowiednio ją zaplanować. Najlepiej z użyciem nowoczesnych nośników, takich jak, chociażby telebimy. Zarówno te zewnętrzne, jak i wewnętrzne, które skutecznie przyciągają uwagę.
Spis treści:
- Dlaczego warto skorzystać z telebimów?
- Telebim reklamowy zewnętrzny – dlaczego warto?
- Telebim reklamowy wewnętrzny – wszystko, co warto wiedzieć
Dlaczego warto skorzystać z telebimów?
Telebimy to jeden z najlepszych sposobów na to, aby rozsławić dany produkt lub usługę na większą skalę. W ten sposób można dotrzeć do tysięcy ludzi jednocześnie, co znacząco może przenieść się na ilości sprzedażowe. Telebimy można montować w dużym, jak i nieco mniejszym formacie. Dodatkowo mogą one być wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Warto indywidualnie dobrać ich model względem tego, czego naprawdę się potrzebuje, oraz jaki efekt finalny pragnie się uzyskać.
CTA – Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Sprawdź nas!
Telebim reklamowy zewnętrzny – dlaczego warto?
Telebimy reklamowe zewnętrzne najczęściej umieszczone są na budynkach. W taki sposób skutecznie przyciągają uwagę, a to przecież dokładnie o to chodzi. Takie reklamy rozmieszcza się najczęściej tam, gdzie przebywa najwięcej osób. Wszystko po to, aby jak najszybciej dotarło to do szerokiego grona odbiorców. Oczywiście taki telebim musi być charakterystyczny. Tylko w taki sposób wyróżni się na tle pozostałych, co przecież w obecnych czasach wcale nie jest takie oczywiste! Najlepiej, aby był on kolorowy lub migający i zawierał chwytliwe zdjęcia, albo hasła, które ułatwią kojarzenie danego produktu właśnie z reklamą.
Telebim reklamowy wewnętrzny – wszystko, co warto wiedzieć
Kolejną świetną propozycją, z całą pewnością jest właśnie telebim reklamowy wewnętrzny. Dlaczego? Ponieważ można spotkać się z nim w wielu miejscach na zamkniętej przestrzeni. Takie telebimy obecne są, chociażby w centrach handlowych. Jest to świetny sposób, aby zachęcić konsumentów i tak nastawionych na zakupy, aby nabyli jeszcze kolejny, dodatkowy produkt. Wysokiej jakości kolorowe wyświetlacze LED mogą znaleźć się w sklepie, centrum handlowym, czy biurze podróży. Wszędzie tam, gdzie przebywa sporo osób, a reklama ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo takie telebimy dostępne są w różnych wariantach, co oczywiście znacząco ułatwia ich dopasowanie do danej przestrzeni.