Nowe formy reklamy – jak dotrzeć do wielu odbiorców?

Obecnie prawidłowo wykonane i dopasowane reklamy potrafią generować ogromne zasięgi. W związku z tym są one tak często wybierane przez osoby, które chcą rozreklamować swój produkt lub usługę. Oczywiście pod uwagę należy wziąć również wiele różnych kwestii, jak chociażby umiejscowienie reklamy, oraz jej rodzaj. To od tych czynników zależy jej powodzenie. W związku z tym warto zastanowić się na przykład nad ekranami reklamowymi.

Spis treści:

  1. Czym są ekrany reklamowe?
  2. Ekrany reklamowe, czyli nowoczesne rozwiązanie
  3. Jakie zalety mają ekrany reklamowe?

Czym są ekrany reklamowe?

Na samym początku warto zacząć od tego, czym w ogóle są ekrany reklamowe. Są to w pełni nowoczesne nośniki typu DOOH, czyli z angielskiego digital out of home, które są łatwe do uruchomienia i działają niezmiennie przez kilka godzin, w zależności od tego, jak zostaną zaprogramowane. Nie wyłączają się i nie zmieniają obrazu. Dzięki temu wybrana reklama zostaje wyświetlona tak wiele razy, jak zostało to postanowione. Dodatkowo takie ekrany mogą mieć różne wielkości, a także mogą być instalowane, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Wszystko to sprawia, że są one bardzo funkcjonalne i znajdują zastosowanie w wielu sytuacjach.

Szukasz reklamy dla swojego biznesu? Polecamy naszą ofertę!

Ekrany reklamowe, czyli nowoczesne rozwiązanie

Na pewno nie da się ukryć, że wszechobecne aktualnie ekrany reklamowe to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań, jakie można sobie wyobrazić. Głównie dlatego, iż mogą zostać zainstalowane praktycznie wszędzie. Jest to znaczny krok naprzód i wyjście naprzeciw swoim odbiorcom. Ekrany wyświetlające reklamy są obecne niemalże wszędzie. W sklepach, środkach komunikacji miejskiej, czy nawet na ulicach. Wszystkie świecące ekrany zainstalowane na przykład na ścianach wieżowców, mają za zadanie przekazywać pewien zakodowany komunikat informujący o czymś.

Jakie zalety mają ekrany reklamowe?

Oczywiście ekrany reklamowe cieszą się zainteresowaniem nie bez powodu. Przede wszystkim są one bardzo praktyczne, ponieważ w krótkim czasie można dotrzeć do wielu odbiorców. Ekrany, które zostaną zainstalowane w strategicznych miejscach, czyli na przykład w centralnych częściach dużych miast, albo w komunikacji miejskiej, dzienne oglądane są przez setki tysięcy odbiorców i potencjalnych klientów. Dodatkowo przekaz łatwo się utrwala ze względu na to, że jest powtarzalny. To pozwala podświadomie wyrobić sobie pozytywne zdanie o danej usłudze lub produkcie i automatyczne lepsze kojarzenie z daną marką.