Reklama na telebimach – dlaczego jest skuteczna?
Digitalizacja rynku reklamy wyznacza dla niej zupełnie nowe kierunki rozwoju i kreuje współczesne trendy. Z tego powodu w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost popularności ekranów LED, potocznie zwanych telebimami. Dlaczego ta forma reklamy jest tak skuteczna?
- Jakość komunikatu reklamowego
- Zasięg reklamy na ekranach LED
- Możliwości dotarcia do grupy docelowej
Jakość komunikatu reklamowego
Jedną z najważniejszych zalet reklamy na telebimach jest jakość prezentowanego komunikatu, który emitowany jest w sposób bardzo estetyczny i dynamiczny. Ekrany LED umożliwiają wyświetlanie pełnokolorowych zdjęć, spotów wideo, tekstu, animacji czy dowolnych grafik w jakości HD, 2D i 3D. W przeciwieństwie do klasycznych billboardów telebimy emitują dynamiczne reklamy, które przekładają się na niezwykły efekt. Jest on dla odbiorcy interesujący i imponujący, ponieważ nie sposób nie zwrócić na niego uwagi. Z tego powodu reklamy na telebimach kojarzone są z prestiżem, choć ich cena wcale nie różni się od klasycznych billboardów.
Zasięg reklamy na ekranach LED
Kolejną korzyścią wynikającą z inwestycji w reklamę na telebimach jest jej szeroki zasięg. Ekrany LED emitują bowiem jasne i łatwo dostrzegalne światło, dzięki czemu prezentowany komunikat jest dobrze widoczny nawet w trakcie deszczu, gęstej mgły czy nocą. Ponadto mają bardzo szeroki kąt widzenia. Co ważne, telebimy są najczęściej umiejscowione w strategicznych punktach miasta i przy jego głównych arteriach, co przekłada się na szeroki imponujący reklamy. Dziennie zobaczy ją nawet kilka tysięcy osób, a jeśli ekran ulokowany jest w samym centrum miasta, to liczba ta może być kilkukrotnie wyższa!
Możliwości dotarcia do grupy docelowej
Jako że reklama na telebimach dociera w ciągu dnia do ogromnej ilości potencjalnych klientów, pojawiają się możliwości precyzyjnego targetowania grupy docelowej. Kluczowe są tutaj dwa aspekty: umiejscowienie ekranu oraz prezentowany komunikat reklamowy. Coraz szersza oferta nośników tego typu sprawia, że możliwe jest dostosowanie lokalizacji do cech grupy docelowej, a co za tym idzie – dotarcie przede wszystkim do tych osób, które są realnie zainteresowane zakupem promowanego produktu czy usługi. Dołączenie spersonalizowanego, estetycznego komunikatu to gwarancja sukcesu całej kampanii i jej błyskawicznych efektów.
Reklama na telebimach to bez dwóch zdań jeden z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych środków przekazu na rynku nośników reklamowych. Poszczególne marki decydują się na nie przede wszystkim za sprawą licznych zalet i atrakcyjnej ceny, która w stosunku do jakości ekranów i przekazu jest naprawdę bardzo korzystna.