Reklama na telebimach – dlaczego jest skuteczna?

Digitalizacja rynku reklamy wyznacza dla niej zupełnie nowe kierunki rozwoju i kreuje współczesne trendy. Z tego powodu w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost popularności ekranów LED, potocznie zwanych telebimami. Dlaczego ta forma reklamy jest tak skuteczna?

  1. Jakość komunikatu reklamowego
  2. Zasięg reklamy na ekranach LED
  3. Możliwości dotarcia do grupy docelowej

Jakość komunikatu reklamowego

Jedną z najważniejszych zalet reklamy na telebimach jest jakość prezentowanego komunikatu, który emitowany jest w sposób bardzo estetyczny i dynamiczny. Ekrany LED umożliwiają wyświetlanie pełnokolorowych zdjęć, spotów wideo, tekstu, animacji czy dowolnych grafik w jakości HD, 2D i 3D. W przeciwieństwie do klasycznych billboardów telebimy emitują dynamiczne reklamy, które przekładają się na niezwykły efekt. Jest on dla odbiorcy interesujący i imponujący, ponieważ nie sposób nie zwrócić na niego uwagi. Z tego powodu reklamy na telebimach kojarzone są z prestiżem, choć ich cena wcale nie różni się od klasycznych billboardów.

Zasięg reklamy na ekranach LED

Kolejną korzyścią wynikającą z inwestycji w reklamę na telebimach jest jej szeroki zasięg. Ekrany LED emitują bowiem jasne i łatwo dostrzegalne światło, dzięki czemu prezentowany komunikat jest dobrze widoczny nawet w trakcie deszczu, gęstej mgły czy nocą. Ponadto mają bardzo szeroki kąt widzenia. Co ważne, telebimy są najczęściej umiejscowione w strategicznych punktach miasta i przy jego głównych arteriach, co przekłada się na szeroki imponujący reklamy. Dziennie zobaczy ją nawet kilka tysięcy osób, a jeśli ekran ulokowany jest w samym centrum miasta, to liczba ta może być kilkukrotnie wyższa!

Możliwości dotarcia do grupy docelowej

Jako że reklama na telebimach dociera w ciągu dnia do ogromnej ilości potencjalnych klientów, pojawiają się możliwości precyzyjnego targetowania grupy docelowej. Kluczowe są tutaj dwa aspekty: umiejscowienie ekranu oraz prezentowany komunikat reklamowy. Coraz szersza oferta nośników tego typu sprawia, że możliwe jest dostosowanie lokalizacji do cech grupy docelowej, a co za tym idzie – dotarcie przede wszystkim do tych osób, które są realnie zainteresowane zakupem promowanego produktu czy usługi. Dołączenie spersonalizowanego, estetycznego komunikatu to gwarancja sukcesu całej kampanii i jej błyskawicznych efektów.

Reklama na telebimach to bez dwóch zdań jeden z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych środków przekazu na rynku nośników reklamowych. Poszczególne marki decydują się na nie przede wszystkim za sprawą licznych zalet i atrakcyjnej ceny, która w stosunku do jakości ekranów i przekazu jest naprawdę bardzo korzystna.