Prowadzisz lokalny biznes? Chcesz rozwijać swoją firmę i szukasz skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów? Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób, który pomoże Ci w ekspansji Twojego przedsiębiorstwa!

  1. O czym warto pamiętać reklamując się lokalnie?
  2. Reklama stacjonarna na ekranach
  3. Reklama na ekranach – na czym polega?

O czym warto pamiętać reklamując się lokalnie?

Wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że działając na rynku lokalnym są powszechnie znani w swojej społeczności. Konkurencja nie śpi – warto zacząć działać proaktywnie i zainteresować się metodami, które pomogą w rozwinięciu biznesu. W sytuacji, gdy na jednym obszarze działają np. dwie firmy świadczące podobne usługi – nowy klient, albo przyjezdny wybierze zapewne tę, którą kojarzy choćby z reklam. To powinno w pełni wyjaśniać dlaczego warto zawczasu zainwestować w kilka rodzajów reklamy.

Reklama stacjonarna na ekranach

Poza obecnością w internecie warto zainteresować się zaletami wynikającymi z reklamy na ekranach. Z reguły są one lokowane w miejscach użyteczności publicznej czy wszelkich innych miejscach, w których codziennie jest dużo ludzi. Mowa tu np. o takich obiektach jak poczta, urzędy czy siłownie. Słowem – wszędzie tam, gdzie jest spora rotacja osób. Taki ekran to doskonała forma urozmaicenia czasu osób, które np. oczekują na wizytę. To także świetna metoda dotarcia do tych ludzi, którzy na co dzień nie korzystają intensywnie z internetu, np. o emerytach czy zapracowanych osobach. Wykorzystanie potencjału takiej reklamy to prawdziwa szansa dla Twojej firmy – przetestuj ją i poznaj korzyści, jakie się z tym wiążą.

Nie zwlekaj – reklamy na ekranach to doskonała forma dotarcia do lokalnej społeczności!

Reklama na ekranach – na czym polega?

Z pewnością każdy z nas zetknął się w swoim życiu z takim ekranem w wybranym obiekcie – centrum handlowe, poczekalnia w ośrodku zdrowia, urzędzie, na poczcie czy siłowni.

Prezentowanie takich filmów reklamowych czy informacyjnych w pętlach to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi konsumenta. Takie materiały mogą mieć mocno zróżnicowaną formę – treści o charakterze typowo reklamowym mogą być bowiem przeplatane ciekawymi, przydatnymi dla potencjalnych odbiorców informacjami. Jeżeli zatem kojarzysz, że w Twojej okolicy w wybranych placówkach znajduje się taki ekran – spisz dane kontaktowe lub poproś o nie obsługę. Przygotowanie takiego materiału reklamowego nie musi być po Twojej stronie – wystarczy dostarczenie logo czy zdjęć lub filmików, z których ma zostać przygotowane wideo.