👔 Dzień Biznesmena – czas na chwilę refleksji i celebrowanie pasji!
“ 💼 Wszystkim przedsiębiorcom, startupowcom i marzycielom poświęcającym swoje życie na budowanie
Obecnie liczne media, stają się stopniowo nieuchwytne dla mobilnych klientów. Reklama zewnętrza (ang. Outdoor advertising „OA”) zapewnia skuteczne podejście, które pozwala reklamodawcom przyciągnąć i utrzymać uwagę konsumentów.
Ponieważ konsumenci co raz spędzają co raz więcej czasu poza domem, reklama zewnętrzna jest najwydajniejszą platformą, która dostarcza reklamodawcom komunikat zwrotny oraz umożliwia interakcję między marką, a konsumentem. Cyfrowe media niosą za sobą dużą zaletę wielokrotnego wyświetlania (ze stosunkowo dużą częstotliwością), ludzie mają tendencję do preferowania czegoś, z czym są bardziej zapoznani.
Reklama zewnętrzna umożliwia także empiryczne zaangażowanie. Poprzez doświadczenia wizualne, emocjonalne i fizyczne, klient zwiększa świadomość i znajomość z marką oraz wzmacnią z nią swoje więzi emocjonalne.
Reklama zewnętrzna zachęca klientów do budowania relacji z marką, produktami.
“ 💼 Wszystkim przedsiębiorcom, startupowcom i marzycielom poświęcającym swoje życie na budowanie
“ Reklama out-of-home (OOH) od dawna była jednym z najważniejszych narzędzi promocji
“ W dzisiejszym dynamicznym świecie, marketing musi ewoluować wraz z technologią, aby