
Współczesne Formy Reklamy DOOH: Skok w Przyszłość Marketingu
“ W dzisiejszym dynamicznym świecie, marketing musi ewoluować wraz z technologią, aby
Obecnie liczne media, stają się stopniowo nieuchwytne dla mobilnych klientów. Reklama zewnętrza (ang. Outdoor advertising „OA”) zapewnia skuteczne podejście, które pozwala reklamodawcom przyciągnąć i utrzymać uwagę konsumentów.
Ponieważ konsumenci co raz spędzają co raz więcej czasu poza domem, reklama zewnętrzna jest najwydajniejszą platformą, która dostarcza reklamodawcom komunikat zwrotny oraz umożliwia interakcję między marką, a konsumentem. Cyfrowe media niosą za sobą dużą zaletę wielokrotnego wyświetlania (ze stosunkowo dużą częstotliwością), ludzie mają tendencję do preferowania czegoś, z czym są bardziej zapoznani.
Reklama zewnętrzna umożliwia także empiryczne zaangażowanie. Poprzez doświadczenia wizualne, emocjonalne i fizyczne, klient zwiększa świadomość i znajomość z marką oraz wzmacnią z nią swoje więzi emocjonalne.
Reklama zewnętrzna zachęca klientów do budowania relacji z marką, produktami.
“ W dzisiejszym dynamicznym świecie, marketing musi ewoluować wraz z technologią, aby
https://gutenburg.pl/wp-content/uploads/2023/01/Happy-New-Year.mp4 Nowy rok, Nowe przygody!Przekazujemy wszystkim naszym przyjaciołom i partnerom biznesowym podziękowania
Warto przyjrzeć się kilku interesującym pytaniom, dotyczącym historii rozwoju reklamy. Przykładowo –