Ewolucja reklamy: od przeszłości do teraźniejszości
Warto przyjrzeć się kilku interesującym pytaniom, dotyczącym historii rozwoju reklamy. Przykładowo –
Postępująca digitalizacja powoduje, że jesteśmy atakowani wieloma komunikatami reklamowymi w internecie. Nie warto jednak zapominać o innych sposobach, które pozwalają na dotarcie do potencjalnego klienta.
W sieci jesteśmy atakowani naprawdę wieloma komunikatami reklamowymi. Remarketing, pop-upy – to zaledwie ułamek sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w internecie. Warto jednak przy tym zachować otwartość i gotowość do promowania się także w formie zewnętrznej.
W opozycji do wyskakujących reklam w internecie, które użytkownicy powoli zaczynają ignorować, ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu poza domem, zainwestowanie w rozwiązania w postaci reklam umieszczonych w miejscach publicznych i komfercyjnych, wydaje się w obecnych czasach naprawdę intratną propozycją.
Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu. Dotyczy to nie tylko ich najbliższej okolicy- równie istotne są także np. ekrany znajdujące się np. w pobliżu schodów ruchomych. Pozwalają zwrócić uwagę klientów, którzy akurat przez chwilę nie są rozpraszani innymi bodźcami.
Warto przyjrzeć się kilku interesującym pytaniom, dotyczącym historii rozwoju reklamy. Przykładowo –
Dobrym miejscami do reklamowania są na przykład poczekalnie w salonach fryzjerskich. Warto
“ Reklama out-of-home (OOH) od dawna była jednym z najważniejszych narzędzi promocji
© 2024 Gutenburg Media. All Rights Reserved.