Jak przyciagnąć uwagę potencjalnego klienta?

Postępująca digitalizacja powoduje, że jesteśmy atakowani wieloma komunikatami reklamowymi w internecie. Nie warto jednak zapominać o innych sposobach, które pozwalają na dotarcie do potencjalnego klienta. O czym konkretnie mowa? O tym poniżej!

  1. Reklamuj się w miejscach, w których przemieszcza się dużo ludzi
  2. Celuj w reklamę w komunikacji miejskiej
  3. Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu

Reklamuj się w miejscach, w których przemieszcza się dużo ludzi

W sieci jesteśmy atakowani naprawdę wieloma komunikatami reklamowymi. Remarketing, pop-upy – to zaledwie ułamek sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w internecie. Warto jednak przy tym zachować otwartość i gotowość do promowania się także w formie zewnętrznej. Banery na mieście, np. na przystankach czy też zwracające uwagę duże billboardy – to wszystko ma potężną moc oddziaływania. W opozycji na reklamy graficzne w sieci, na które użytkownicy zaczynają się powoli uodparniać – inwestycja w rozwiązania w postaci reklam ulokowanych w widocznych miejscach w mieście może okazać się naprawdę intratną propozycją.

Celuj w reklamę w komunikacji miejskiej

Autobus, tramwaj, pociąg czy metro – to kolejne przykłady miejsc, w których warto umieszczać reklamy swojego biznesu. Codziennie z tych środków transportu korzysta bowiem naprawdę wiele osób. Dla urozmaicenia czasu mimowolnie wzrok podróżnych wędruje po wnętrzu pojazdu – warto wykorzystać ten moment chwilowego zawieszenia do tego, aby zwrócić uwagę na swój komunikat reklamowy. To szczególnie świetny sposób na to, aby promować usługi zarówno lokalne jak i o zasięgu ogólnopolskim.

Chcesz zainwestować w reklamę, która będzie miała szansę trafić do szerokiego grona odbiorców? Skorzystaj z kreacji, którą pokażesz w komunikacji miejskiej. Duża rotacja osób, która w wielu przypadkach spędzają bezczynnie czas na podróży to doskonała opcja!

Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu

Kolejny przykład lokalizacji reklam, którą warto rozważyć są centra handlowe. Dotyczy to nie tylko ich najbliższej okolicy i umieszczania wielkopowierzchniowych banerów – równie istotne są także np. ekrany znajdujące się np. w pobliżu schodów ruchomych. Pozwalają zwrócić uwagę klientów, którzy akurat przez chwilę nie są rozpraszani innymi bodźcami.

Powyższe propozycje powinny dostarczyć Ci pomysłów na to, gdzie umieścić reklamy zewnętrzne. Możliwości jest naprawdę wiele – warto przetestować je na swoim przykładzie i pozostać przy tych najskuteczniejszych!