Jak przyciagnąć uwagę potencjalnego klienta?

Postępująca digitalizacja powoduje, że jesteśmy atakowani wieloma komunikatami reklamowymi w internecie. Nie warto jednak zapominać o innych sposobach, które pozwalają na dotarcie do potencjalnego klienta. 

Reklamuj się w miejscach, w których przemieszcza się dużo ludzi

W sieci jesteśmy atakowani naprawdę wieloma komunikatami reklamowymi. Remarketing, pop-upy – to zaledwie ułamek sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w internecie. Warto jednak przy tym zachować otwartość i gotowość do promowania się także w formie zewnętrznej. Banery na mieście, np. na przystankach czy też zwracające uwagę duże billboardy – to wszystko ma potężną moc oddziaływania. W opozycji na reklamy graficzne w sieci, na które użytkownicy zaczynają się powoli uodparniać – inwestycja w rozwiązania w postaci reklam ulokowanych w widocznych miejscach w mieście może okazać się naprawdę intratną propozycją.

Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu

Centra handlowe to doskonałe miejsce do promowania swojego biznesu. Dotyczy to nie tylko ich najbliższej okolicy- równie istotne są także np. ekrany znajdujące się np. w pobliżu schodów ruchomych. Pozwalają zwrócić uwagę klientów, którzy akurat przez chwilę nie są rozpraszani innymi bodźcami.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

More