DOOH: Skuteczna komunikacja w erze cyfrowych billboardów
“ Reklama out-of-home (OOH) od dawna była jednym z najważniejszych narzędzi promocji
Jaki cel ma reklama? Przede wszystkim ma ona za zadanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, aby odpowiednio przedstawić dany produkt lub usługę. W takim wypadku warto wykorzystać najnowsze środki przekazu, które sprawią, że reklama będzie wyświetlana jednocześnie w wielu miejscach. Bardzo pomocne w tym są ekrany LCD.
Reklama zewnętrzna jest wykorzystywana coraz częściej, ponieważ jest to doskonały sposób na komunikację z odbiorcami poza ich miejscem zamieszkania.Można się z nią zetknąć, zarówno na dworze, w sklepie, jak i w komunikacji miejskiej. Takie zabiegi pozwalają potencjalnemu konsumentowi na opatrzenie się i przyswojenie sobie treści reklamowej, czy gotowego produktu. Dodatkowo, często stosowane są reklamy na ekranach LCD, ponieważ dynamiczne obrazy przynoszą lepszy efekt, niż wykorzystanie statycznych zdjęć.
Reklama zewnętrzna ma szansę dotrzeć do każdego odbiorcy, niezależnie od tego, gdzie się znajdzie. Dlaczego? Ponieważ jest to forma reklamy o dużym zasięgu, która może zostać dopasowana do potrzeb konsumenta, jak i reklamodawcy. Reklama na ekranach LCD dodatkowo zwraca na siebie uwagę i trudno ją przeoczyć. Właśnie w ten sposób nawet całkowicie nieświadomie zapamiętuje się to, co ona przedstawia, a to już pierwszy krok do zakupu danego produktu, czy skorzystania z usługi, ponieważ później podświadomie wybiera się produkt, z którym już w jakiś sposób jest się oswojonym.
Liczne badania marketingowe zgodnie przyznają, że ekrany LCD skutecznie przykuwają uwagę i sprawiają, że reklama nie umknie żadnemu odbiorcy. Dzięki temu o wiele łatwiej ją zapamiętuje i przyswaja. Pamiętać trzeba też o tym, że przedstawianie usługi lub produktu na ekranie czyni go bardziej atrakcyjnym. Zwłaszcza że zastosować można ciekawe formy i kolory. Dużą zaletą wykorzystania takiej możliwości jest to, że reklama trafia od razu do dużej ilości osób. Co prawda trudno jest wyodrębnić poszczególną grupę, ale mamy pewność, że zobaczą ją tysiące osób. Taka reklama jest też łatwa w edytowaniu, ponieważ może się zmieniać w zależności od pory dnia.
“ Reklama out-of-home (OOH) od dawna była jednym z najważniejszych narzędzi promocji
“ Wszystkim przedsiębiorcom, startupowcom i marzycielom poświęcającym swoje życie na budowanie biznesu,
Jaki cel ma reklama? Przede wszystkim ma ona za zadanie dotrzeć do
© 2024 Gutenburg Media. All Rights Reserved.